sskriver Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Hej,Jeg begyndte på min webshop, og efter noget tid fandt jeg ud af, at jeg skulle skifte til brugervenlig URL.Nu virker alle mine links i blokken "Oplysninger". Hvordan får jeg dem til at virke? I kan tjekke min side herJeg har også slettet alle mine produkter, og skal til at oprette dem igen, da de heller ikke virkede ordenligt før.Mvh Søren S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Hmm vil godt lige lytte med her _=)Jeg skal nemlig til at gøre det samme, men Timpet siger at det ikke burde give problemer, evt. med et lille modul lagt ind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Har du prøvet at deaktivere modulet og så aktivere det igen? Ved ikke, om det virker, men det er da et forsøg værd, såfremt det er en eller anden form for caching af gamle URL's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Jeg kan så lige kommentere denne herJeg har lige slået brugervenlig url til og jeg det forløb planmæssigt og indtil videre har jeg ikke fundet nogle ting som ikke har virket efter dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts