MacRoy Posted November 8, 2018 Share Posted November 8, 2018 Hej alla Prestashop fan. Ny skarp version av Prestashop v1.6.1.23 har släppts. Vad är nytt och vad har fixats? Du kan läsa mer här. Back Office: - Bug fix: - #11286: Fix filemanager security breaches Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kit777 Posted November 20, 2018 Share Posted November 20, 2018 Hej Har nu denna nya 1.6.1.23 men verkar inte fungera med nya PHP 7.2 , har min site på one.com och genast jag ändrar från 7.0 till 7.1 eller 7.2 så slutar hemsidan att fungera . På one.com så slutar de med PHP 7.0 3 december och borde få ordning på detta innan , ska jag uppradera till 1.7 version ? /Krister Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted November 21, 2018 Author Share Posted November 21, 2018 Hej kit777! Har du gjort någon felanmälan angående detta? Om inte så borde du göra det här: http://forge.prestashop.com/projects/PSCSX/issues/PSCSX-8341?filter=allopenissues Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kit777 Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 Tack för svar det ska jag göra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts