mmalling Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Til bla. dandomain og magento findes der et modul der intergere GLS pakkeshop således at kunden kan vælge hvilken pakkeshop ordren skal sendes til, findes der et sådant til prestashop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Nej, men jeg ønsker mig det også: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/88747/dansk/gls_pakkeshop_og_integration_med_ps Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 Den ender nok med at man må igang selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Det ville da være dejligt:-) Skal nok være frivillig tester som lovet tidligere (det har jeg helt styr på, men kodningen overlader jeg til andre) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Jeg er ved at få undersøgt hvad det vil koste at få lavet et modul til valg af pakkeshops til GLS.Dette betyder naturligvis også at det bliver tilpasset mig, og naturligvis ikke vil være gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Er det bare forespørgelsen til pakkeshoppen i skal bruge? Altså når man taster info ind om leveringen så kommer der nogen shopsfrem man kan vælge i mellem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Er det bare forespørgelsen til pakkeshoppen i skal bruge? Altså når man taster info ind om leveringen så kommer der nogen shopsfrem man kan vælge i mellem? ja det er meningen at når kunder går til kassen, skal kunne vælge at få det sendt til en pakkeshop istedet, og når der så feks tastes postnummer ind som man gør på de fleste andre sider, kommer der muligheder frem med de pakkeshops der kan vælges. Dette valg skal så huskes og står på bla ordre osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 linella.dk har det i deres shop, prøv at spørge dem hvordan de har fået det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 linella.dk har det i deres shop, prøv at spørge dem hvordan de har fået det. Tak for det har kontaktet dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Kunne godt tænke at vide om du fik klaret det modul til GLS , er selv lidt interesseret i det.Overvejer at skiftet DPD med GLS , har snakket med Postdk men det er da håbløst, men hvis man kunne få pakkeshops ind i systemet ville det være super.Har også prøvet at haft ringet til dig idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 Kunne godt tænke at vide om du fik klaret det modul til GLS , er selv lidt interesseret i det.Overvejer at skiftet DPD med GLS , har snakket med Postdk men det er da håbløst, men hvis man kunne få pakkeshops ind i systemet ville det være super.Har også prøvet at haft ringet til dig idag Både ja og nej, har ikke fået noget modul, så det må klares med noget kodning hvilke jeg har valgt at betale fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 ok - må man spørge hvem du fik til at fixe for dig ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 ok - må man spørge hvem du fik til at fixe for dig ? Det må du gerne.Men kan desværre ikke oplyse dig hvem det er, grundet det er en privat aftale.Men du kan prøve at kontakte Kirk it, de kan muligvis hjælpe dig med et modul, mener det koster omkring 600-800 eksl moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Så har jeg et GLS-modul klar. Det virker med PS 1.2, 1.3 og 1.4. Det virker ikke i kombination med "Fast checkout"-modulet (onepagecheckout) fra Zelarg.Det er ikke gratis (men heller ikke dyrt). Send en e-mail til mig, hvis du vil høre nærmere./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linella Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Hej med jer,Det er os fra www.linella.dk der har implementeret gls pakkeshop funktionen på Michaels shop.Da det er os selv der har lavet det og det ikke er lavet som et modul. Men vi kan godt implementere det på jeres shop. Det virker både med og uden opc fra zelarg, fast checkout osv.Prisen er 1100kr. ex moms.Det er inkl. opsætning, tilretning osv. indtil det virker!Hvis i er interesseret kan i skrive til os på vores kontakt formular i vores shop www.linella.dkMvhMarc Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 HejJeg har kiggede lidt på MBM Data's GLS funktion. Det ser godt ud og alt det.Desværre lever den ikke op til E-mærket hvilket vi har og skal overholde.Vi har den der OPC men 1100 kr x moms er ikke lige helt lysten der brænder for at betale det. Findes der andre måder at få det på eller er det kun dem fra Linella der har udviklede modulet. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Tag fat i Michael fra Prestahotel og få et tilbud af ham.Han kan også lave det for dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts