sydboen Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 HejsaMå erkende jeg ikke rigtig forstår emnet "pakke"Når man opretter en varer kan man vælge at sætte "hak" ud for pakke.Jeg vælger så en varer på listen - men prisen i shoppen er kun ændret med få kroner, og ikke de "2" varers pris tilsammen??????Hvad går denne funktion (pakke) reelt ud på? - eller rettere hvordan skal det forstås?MvhBjarne Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Er der slet ingen der ved noget om det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shila Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Nu har jeg ikke selv benyttet mig af den, da jeg har problemer med, at få det til at fungere med produkter der har varianter. Men det drejer sig vel om, at man kan lave nogle pakketilbud, sådan at hvis kunden køber vare a+b så får de varerne billigere, end hvis de køber dem hver for sig. Mener du selv kan definere, hvad prisen for pakken er og hermed, hvor meget kunden sparer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 hmmm ja det var også min holdning men jeg har prøvet at kæde 2 varer sammen men prisen kunne jeg ikke lige selv regulerer og prisen i shoppen forandrede sig kun ganske få kroner.Men okay sikkert noget jeg ikke lige har helt styr på.Bjarne Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortenq Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Hej BjarneNår du laver en pakke, så laver du et produkt der består af flere forskellige produkter. F.eks. kan du lave en pakke der består af en espressomaskine og en kaffekværn.Prisen på denne nye vare, definerer du selv , ligesom du normalt definerer prisen når du opretter et produkt.Tanken med pakker er at kunden kan få en besparelse ved at købe det som en samlet pakke i stedet for at købe varene hver for sig.Håber det giver mere mening nu.MvhMorten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Ahhh...Den har jeg også undret mig over.Til "de gamle OSC-brugere", så må det være det modul, som der hedder bundlede varer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Hej MortenTusind tak - det vil jeg lige forsøge mig med.Tanken virker total okay (såfremt jeg får det til at virke).Endnu en gang takBjarne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts