Firmatique Posted November 3, 2018 Share Posted November 3, 2018 Van de week heb ik een update gedaan van php 7.0 naar php 7.1. Mijn website via prestashop ondersteund dit geloof ik niet want ik kan nu niet meer bij mijn admin account en mn website is geblokkerd. Ik snap niet wat ik nu moet doen. Met de foutcodes kom ik er niet uit. Kunnen jullie me helpen? Ik krijg de volgende foutmelding: Fatal error: Uncaught Error: [] operator not supported for strings in /www/classes/db/DbQuery.php:96 Stack trace: #0 /www/Adapter/Adapter_EntityMapper.php(45): DbQueryCore->from('shop', 'a') #1 /www/classes/ObjectModel.php(233): Adapter_EntityMapper->load('1', NULL, Object(Shop), Array, NULL, true) #2 /www/classes/shop/Shop.php(131): ObjectModelCore->__construct('1', NULL, NULL) #3 /www/classes/shop/Shop.php(397): ShopCore->__construct('1') #4 /www/config/config.inc.php(114): ShopCore::initialize() #5 /www/index.php(27): require('/www/config/con...') #6 {main} thrown in /www/classes/db/DbQuery.php on line 96 ik heb geen idee. Alvast dank voor de reactie! groet Joanna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmatique Posted November 5, 2018 Author Share Posted November 5, 2018 Hallo bedankt voor uw reactie, PHP 7.0 kan niet bij TransIP waar ik m’n domein heb, daar moet ik vanaf 3 november 7.1 of 7.2 kiezen. Kunnen jullie de code aanpassen op de site? Dat is wat TransIP mij aanraad. Groet Joanna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Het Transip platform heeft helemaal geen ondersteuning voor een Prestashop webshop. Dus denk dat er wel meer dingen niet zullen werken naarmate. https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/257-prestashop-webshop-mijn-webhostingpakket-gebruiken/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Dag firmatique, Zoals wallgrind al aangeeft, is het inderdaad beter om een andere hosting te vinden. Om je huidige probleem op te lossen zou je je shop moeten updaten naar de laatste 1.6 (op dit moment 1.6.1.23). Deze versie werkt wel met php7.x. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hera Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Hallo firmatique, De suggesties van bovenstaande members zijn in mijn ogen ook de oplossing. Had zelf ook dit soort fouten. Mijn hoster heeft intern, mijn shop, van server gewisseld (van Windows Server naar Linux Apache) en de problemen waren opgelost. Had al veel tijd besteed aan van alles en nog wat uitproberen zonder resultaat dit was binnen 30 minuten geregeld (is de tijd die nodig was voor overzetten) Er zijn diverse hosters die je shop zo kunnen overzetten van af een andere hoster. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts