sskriver Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Hej Prestashop,Når man prøver at gennemføre CHECK-OUT'en på min webshop, står der at der ikke findes forsendelse til den adresse? Det står der selvom det er en dansk adresse?Det gælder siden Computersleeves.dkEr der nogle, der ved hvad der er galt?Mvh Søren S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Du har helt sikkert glemt noget under opsætningen. Jeg ved ikke, om der findes en komplet vejledning på dansk, der er mange indlæg om opsætning her i forum. Men ellers kan du læse denne engelske vejledning om opsætning Link to comment Share on other sites More sharing options...
sskriver Posted February 23, 2011 Author Share Posted February 23, 2011 Det virker stadig ikke. :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 23, 2011 Share Posted February 23, 2011 Så må du lige uploade nogle skærmdumps af alle dine indstillinger, så vi kan se, hvor det går galt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sskriver Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Her er nogle billeder. :-)Håber virkelig, at det kan hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Det var bedre, nu kan vi jo se, hvad du ser:-)Du mangler at opsætte zoner: F.eks. Danmark, Europa, Norden - eller hvor du nu sender til. Herefter skal du klikke på Forsendelse igen og vælge dine zoner under Forsendelsesmåde.Håber, det hjælper dig videre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sskriver Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Det har jeg gjort, og troede det var løsningen, men det virker stadig ikke! :-(Kan det have noget at gøre med, at jeg ikke kan vælge et forsendelses ID?Billede: Mvh Søren S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Har du sat flueben i en zone inde under carrierer (Post danmark)?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sskriver Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Ja. Det har jeg. Mvh Søren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Må vi se nye skærmdumps igen, du må have glemt noget et sted:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sskriver Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Her:Håber det hjælper!Mvh Søren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Du kører vist en nyere version end mig;-) Det er længe siden jeg satte fragt op - det er møgbesværligt, og jeg kan ikke huske rækkefølgen, men:I skærmdump to - prøv at sætte flueben i default.Gå så til skærmdump 1 og se om du kan vælge Post Danmark som forsendelsesmåde.Skærmdump 3 ser ok ud:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts