sskriver Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Hej,Jeg vil gerne ændre min footer, så jeg kan skrive navn, adresse, cvr mm. Hvordan gør jeg det? Skal man ind og rette i designet, eller kan man få et smart modul, der kan gøre det?Mvh Søren S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Alt afhængig af hvad du er til , men der er da en masser footer moduler ogsåhttp://www.prestashop.com/forums/search_results/f62269af768ec709ac02d5cb53472b73/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Jeg vil også gerne ændre min footer til firma oplysninger, men linket virker ikke, så vi må nok bede om yderligere hjælp ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Jeg tror såmænd blot Homeshop har lavet en søgning i forum. Prøv at søge øverst til højre ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts