akgårdsjö Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Hej Jeg har en bestilling fra kund , som valte efterkrav , men senerer vil betale på bank overføring.Hvordan ændre jeg det i ordren. ???Taksom for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Hej har hittet en edit odre , men det er ikke et modul , hvordan sætter jeg det ind ??Link der jeg har hittet det.http://www.verdious-wardrobe.dk/shop/content/16-downloadsEdit order, with light security.This script is not made by me, i just added light security to it. This is not a module! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 HejJeg ved ikke, hvad tilføjelsen er til (hvilket modul), men måske kan du bruge dette modul Jeg ved dog ikke, om du kan ændre forsendelse, eller om det kun er selve ordren Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Takmen det er lidt svært på fransk , ser ud til at man skal betale ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 du skal bare trykke på TELECHARGER på siden så downloader den modulet på det link prestafan123 har skrevet.*Det er et gratis modul Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Ok takdet har jeg gjordt , og i modul ( tilføj nyt modul ) og den skriver modul blev downloadet ,!Men jeg hitter ikke modulet i listen ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Det du har hentet fra vores side er ikke et modul, men et php script der kan ændre ordre. Det virker ganske fint hos os. Du skal lægge det ind i din admin mappe og kører det fra din browser der. Og så skal du genere en md5 streng som du vil bruge som kodeord og sætte ind i login.php filen. Der findes flere online generatore til generingen af md5 strenge udfra dit input Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 ok takhar ikke helt tjek på presta shop , men vad mener du med md5 strenge Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Nu har jeg fået åbnet til login , men hvordan laver jeg en md5 streng ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 den kan du generere herhttp://www.adamek.biz/md5-generator.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Skal ha en lille forklaring hvordan det fungerer.Skal man klippe og klister eller ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akgårdsjö Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Så kom jeg ind.tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts