Prestafan1234 Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 HejJeg har installeret dette modul:http://addons.prestashop.com/en/front-office-features/542-menu-lavalamp-style.htmlOg nu har jeg kigget på det i flere timer, men jeg kan simpelthen ikke få css til at slå igennem på nogen måder. Min grafik er kun 30 px i højden, så menupunkterne placerer sig nedenunder, og jeg kan bare ikke få hverken højde eller placering til at virke.I blockmenulavalamp.tpl refereres til lavalamp_test.css som et et tomt stylesheet. Jeg har rettet URL'en så det henter css/layout.css - men uanset, hvad jeg ændrer, er der intet der slår igennem. Jeg kan heller ikke finde højden på menulinien nogen steder. I det eksempel der følger med, er menuen 59 px i højden. Hvad er det lige jeg stirrer mig blind på??EDIT: Løst ved at jeg i stedet har downloadet et andet modul, som var lige til at style - fra denne side, hvis nogen skulle være interesserede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Lige nøjagtigt den menu gav os problemer med at lægge noget i kurven, så pas på med den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 19, 2011 Author Share Posted February 19, 2011 Tak for svar.Det ser nu ikke ud til, at der er nogen problemer med at lægge i kurven her hos mig:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts