Jacob Franch Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Hej Jeg er i gang med at tilpasse en shop, så den kan håndterer metervarer dvs. at kunne sælge 1,65 m eller 0,75mJeg er kommet et godt stykke af vejen, Frontend virker til og med betaling.Det jeg primært har gjort indtil videre er at jeg har padlet koden igennem og ændret intval() til floatval() og selvfølgelig modificeret databasen fra integer til decimal. Men når en kunde logger på igen, bliver ordren vist forkert, fakturaen er forkert og hele backend virker stadig ikke.jeg er gået lidt i hårknude med problemet og ville høre om der er nogen der har erfaringer med problematikken.Jeg har søgt på "partial Quantity" og "decimal in Quantity" og "Fragmented Quantity" og ikke fundet nogen der siger at de har løst problemet.Jeg har fundet en side som ser ud som om den godt kan - www.etoffe.comvores side er stadig under udvikling, den hedder pt. http://webshop.annefranch.dksidder er en som kan løse problemet for mig, eller har samme problem, må du gerne melde dig.Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Fakturaen skal rettes til i classes/pdf.phpBO er styret fra filerne i din admin mappe, de skal temmelig sikkert også rettes til, og så kunne jeg forestille mig at der også lå noget i classes/validate.php men jeg ved det ikke med sikkerhed.Jeg har desværre ikke noget erfaring med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts