heidi s Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Hej.Har lige installeret prestashop på surftown.. admin-delen virker glimrende men front-end er mindre spændene.. der kan kun ses et logo og en streg..Tjek det her: www.bigsmoker.dk/shopHåber jeg kan få noget hjælp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Det er svært at hjælpe med. Hvad sker der, når du prøver at tilgå dit backoffice - kan du logge på, kan du aktivere moduler - osv.??? Fik du nogen fejl under installationen? Hvilken version har du installeret?Når du lige har installeret, vil jeg anbefale at prøve igen - det er som oftest nemmere end at fejlfinde i opstartsperioden. Installationen fra Prestashop virker, hvis man ellers følger vejledningerne (ikke for at være lyseslukker, men for at undgå, at der spildes en masse krudt på en fejl, som skyldes en installationsfejl) Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidi s Posted February 16, 2011 Author Share Posted February 16, 2011 kan sagtens instalere moduler osv. i back-end.Den eneste fejl den viste noget med den der PHP 5.0 som jeg ikke aner så meget om..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Det er ret så væsentligt, hvis du har fået en fejl vedr. PHP under installationen. Som en start bør du undersøge, hvilken PHP version dit webhotel kører med. PHP er det kodesprog som Prestashop er kodet i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts