Alex_Hansen Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Hejsa !Nogen der ved hvordan man får lov til at anvende html-koder, scripts mv. i varebeskrivelserne?Når jeg indsætter disse, så forsvinder de blot straks igen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 HejDine varebeskrivelser er da HTML, du skriver dem blot i en WYSIWYG editor, men koden ligger bagved. Hvis du mener formateringen af teksten, så ligger der temmelig sikkert et stylesheet bagved, som styler teksten anderledes, end det du prøver at indsætte. Har ikke lige rodet med det, så jeg ved ikke, hvor det ligger. Det med at du ikke kan indsætte scripts, er sikkert et sikkerhedsspørgsmål (så hackere ikke kan eksekvere kode på din side). Så dette skal du nok have slået fra (igen ved ikke hvor), men du gør så også din shop mere modtagelig for hackerangreb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Du må næsten mene i kategoribeskriverlser, jeg har rejs problemstillingen for et stykke tid siden her: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/89052/seo_search_engine_optimization/internal_linkbuilding der er et link et stykke nede til et fix i den tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts