nettotrade Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 HejsaJeg er helt ny i PrestaShop verdenen. Jeg har rodet med min nye shop i de sidste par dage og nu er jeg så ved at lægge produkter op på siden, og de skal vises uden moms, da det er en b2b shop. Jeg har været inde og slå det fra under Taxes, men siden viser stadig ikke priser uden moms....Kan i kloge PrsesatShop folk komme med en forklaring på dette problem??På forhånd tak, og fortsat god aftenRené Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Jeg vil mene, at du også under den enkelta vare skal angive, at prisen er uden moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nettotrade Posted February 16, 2011 Author Share Posted February 16, 2011 Den er også slået fra under varegruppen, så man ikke kan slå den til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Uden du må hænge mig op på det vil jeg tro du skal gøre følgendeGå under Customers -> Groups og rette default derinde til ekskl. moms.Har du ikke en der hedder default så prøv at oprette en Tror det løser dit problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
nettotrade Posted February 17, 2011 Author Share Posted February 17, 2011 Jeg siger mange tak for jeres hurtige svar. Det hjalp at gå ind i default og rette den til ekskl. moms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts