nobynator Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 HejOriginal modulen för produkt kommentarer, går det...1. Att se de inlagda kommentarerna?2. Kunna lägga kommentar som anonym utan inloggning samt att admin fortfarande måste godkänna den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 När du aktiverat modulen har du möjlighet att konfigurera den.Då kan du sätta så att du måste godkänna alla kommentarer. Endast registrerade användare kan lämna kommentarer.Det är så den modul som kommer med fungerar. Om det finns någon annan med andra funktioner har jag ingen koll på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted February 17, 2011 Author Share Posted February 17, 2011 När du aktiverat modulen har du möjlighet att konfigurera den.Då kan du sätta så att du måste godkänna alla kommentarer. Endast registrerade användare kan lämna kommentarer.Det är så den modul som kommer med fungerar. Om det finns någon annan med andra funktioner har jag ingen koll på. Det du nämner vet jag, det är det andra jag frågar efter som jag undrar, känns skumt att en modul inte har de inställningarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Den modul som kommer med har inte dom inställningarna nej.Nu har jag inte letat efter någon annan heller så jag vet inte om det finns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokkekniven Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Hejsa herinde.Jeg ville lige fortælle at med version 1.4 kan alle skrive kommentarer ved produkterne, altså uden at være logget ind.Der findes også et betalt modul som kan læses om her:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/37446/job_offers_and_paid_services/module_anonymous_product_comments_guest_posts_bo_management_captcha_email_notify Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts