altimobiler Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 hej.på min side www.altimobiler.dk under kategorier på forsiden er de styret af alfabetet....men jeg vil gerne have mobilerne til at ligge øverst... er der et modul der kan klare det eller kan jeg allerede det?takker:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 HejVar dette ikke svar nok? ;-) Svar i Openforum.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted February 14, 2011 Author Share Posted February 14, 2011 helt sikkert:)har bare ikke fået en mail om der var svar derinde så gik ikke ud fra at der var noget:)må lige sige tak derinde når jeg har prøvet det af...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Du skal selv lige markere nederst på siderne derovre, hvis du vil have en mail, når der er svar:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted February 14, 2011 Author Share Posted February 14, 2011 men lige et spørgsmål... der bliver snakket om det der meta titel... skal jeg bare skrive 01 02 osv der? for det sker der ikke noget ved her... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Du skal skrive det foran kategorinavnet, og ikke andre steder Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted February 14, 2011 Author Share Posted February 14, 2011 men så kan det jo ses på siden... så er fidusen jo væk...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Hvis du skriver på følgende måde i bagkontoret ud for hver kategori, vil tallene ikke blive vist i butikken.01.Nokia Mobiltelefoner02.Rodekassen03.Sony Ericssonosv. osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
altimobiler Posted February 15, 2011 Author Share Posted February 15, 2011 Bingo bongo.,.. der var den sgu! takker:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts