VickyK Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 HejKan nogen fortælle mig hvorfor der mangler bunden af anden række på de fremhævede varer, på min forside?Og hvad kan jeg gøre ved det, så man også på anden række kan klikke vis eller læg i kurv?link: Maloubi/forside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Den mangler ikke hos mig, hverken i IE eller FF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Mangler heller ikke hos mig i FF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Det ser også korrekt ud i Safari.. Men det kan jo være, at du har løst problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted February 15, 2011 Author Share Posted February 15, 2011 HejJeg kan ikke se det på min skærm! Jeg bruger IE 8. Men jeg har efterfølgende prøvet på min bærbare pc og der kunne jeg godt se bunden af felterne med de fremhævede varer. Det er da mærkeligt!!!?Har netop lige testet i Chrome og der virker det fint?Kan det være noget med mine indstillinger i IE evt.?vh, Vicky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 HejPrøv evt. at slette alle midlertidige filer og cookies. Hvis det heller ikke virker: Nulstil din browser på den pc, hvor det ikke virker. Funktioner, Internetindstillinger faneblad Avanceret og knappen Nulstil Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted February 16, 2011 Author Share Posted February 16, 2011 HejNu har jeg prøvet at nulstille browseren - desværre har det ikke ændret noget? Men det er da godt at vide, at det virker i andre browsere og hos andre brugere af IE.vh, Vicky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts