bingster Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 HejsaJeg har et problem som jeg er ved at være lidt frustreret af. Mit ex er flg:Jeg har fire billeder og to størrelser at vælge imellem... small og medium. Når jeg vælger en størrelse så forsvinder alle billeder, og jeg får muligheden for at klikke på et link så jeg "resetter" og alle billederne kommer tilbage. Men det jeg vil opnå er at have alle billeder på begge størrelser, uden at "vis alle billeder" teksten kommer frem.... er dette virkeligt ikke muligt?.Tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Du kan gå ind og rette lidt i css'en og i themes få slået jquery / javascriptet fra der styrer visningen af de små billeder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bingster Posted February 11, 2011 Author Share Posted February 11, 2011 Hej TimpetJa det ved jeg godt, men problemet er at jeg skal bruge effekten ved nogle produkter, men ved andre skal jeg blot bruge en alm. dropdown menu som ikke er relateret til specifikke billeder.Men tak for svaret Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts