Solsken Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 jag undrar om det går att göra en produkt som redan finns inlagd i systemet, men som jag har inaktiverad (disabled), till att visas som en ny produkt när jag aktiverar den. Jag har lagt in en massa produkter som jag inte har på lager ännu & då inaktiverat dem. Nu när jag får in dem & kan börja sälja av dem vill jag att de ska visas som en ny produkt när jag aktiverar dem./Frida Link to comment Share on other sites More sharing options...
knivbutik Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 Ett alternativ som fungerar är att du väljer duplicate på produkten, tar bort den gamla och enable på den nya. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solsken Posted February 12, 2011 Author Share Posted February 12, 2011 Hur gör jag det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
knivbutik Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 Back office -> Catalog -> gå in i en produktkategori -> längst till höger bredvid en produkt finns en grön knapp "duplicate". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solsken Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 tack! letat mig blind...bokstavligt talat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts