Luxurious Scents Posted October 19, 2018 Share Posted October 19, 2018 Hi Allemaal, Laatst zag ik bij vertalingen dat er een aantal ontbraken in de kern mails. Ik ben ze gaan nalopen, omdat ik ze toch aan het veranderen was (grijze achtergrond = no bueno). Vervolgens zag ik dus dat er 2 ontbraken. Namelijk: order.conf.cart.rules.txt & .html + order.conf.product.list.txt & .html. Ik dacht dan kopieer ik ze wel vanuit de Engelse map (site is 2-talig), maar daar ontbraken ze ook. Nu ben ik dus op zoek naar deze files. Ik heb de meest huidige versie opnieuw gedownload, zodat ik de files vanuit een schone download kan pakken. Nu komt de onwetende Samia uit de hoek, de .html files hebben een andere extensie namelijk .tpl. Dan nu de vraag: - Hoe krijg ik ze gekopieerd of geinstalleerd in de juiste map? Jullie hulp wordt gewaardeerd! Alvast bedankt! Samia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted November 2, 2018 Share Posted November 2, 2018 Heb je onlangs geupdate vanuit een oudere prestashop versie? order.conf.cart.rules.txt & .html / + order.conf.product.list.txt & .html. zijn vanwege een bug niet inbegrepen naar een update van 1.6 Je kan je huidige versie opnieuw downloaden en da bestanden daar uit halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts