AndersIvar Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Jag har problem och börjar bli desperat. Jag har ett oehört stort problem som är att det inte händer något när jag trycker på flaggan i Framside editor och skall ändra framsidan på andra språk än mitt huvudspråk (Svenska). Det fungerar att byta språk på produkter så där fungerar det men inte i modulen framside editor.Snälla, snälla. Någon barmhärtig människa som kan hjälpa mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Verkar vara svajjigt, nu kan jag inte ändra språk i BO för produkter heller.Va e detta?Hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Provat i en annan browser? Kollat eventuella javascript-fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Kollat massa browsers. Javafelet jag får fram är $Languageselect is not set eller liknande... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Nu blir det Freelancer under natten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 Freelancer löste problemet. Måste verkligen rekommendera denna sajt om man behöver kodhjälp. Många duktiga och prisvärda programmerare. Fick tag i en kille från Rumänien som gjorde en massa förändringar för mig mitt i natten för en spottstyver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts