Fabian Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 Goedendag, Ik heb zojuist een tweede taal en het taalkeuzeblok geinstalleerd. Heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet wat ik wil. Nu heb ik bovenaan een zwarte balk met daarin de taal keuze. Eronder staat het blok permanent links met contact sitemap en bookmark. Ik wil graag die 3 naast de taal hebben, of de taal naast het permanent block. Wat ik ook probeer het lukt me niet, of het ziet er niet uit. Ik vind het te druk ogen met die 2 onder elkaar. Fabian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Je zou kunnen overwegen een thema te installeren waar je compleet vrij bent met haken en en het plaatsen van content op de hele webshop ik neem aan dat je het standaard thema gebruikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian Posted October 31, 2018 Author Share Posted October 31, 2018 Hoi, Ik gebruik inderdaad het standaard thema. Kom er zowiezo niet goed uit met het meertalige op prestashop. Probeer ook dat als bv een duitser op mijn website komt, hij zijn duitse verzend kosten ziet. Nu ziet die de nederlandse en pas zijn eigen als die een account aanmaakt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts