ingeborg Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Ik heb een oude shop draaien op 1.6.0.8. Nu heb ik een nieuwe site gebouwd op 1.7.4.2. Nu zou ik graag de klantengegevens over willen zetten van de oude naar de nieuwe, maar in de nieuwe versie moet ik wachtwoord aanvinken, maar die kolom staat niet in het bestand van de oude versie. Hoe kan ik toch alle gegevens overzetten? Leeglaten of kolom negeren is geen optie; dit is een verplicht veld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingeborg Posted October 8, 2018 Author Share Posted October 8, 2018 Ik zie nu dat zelfs bij dezelfde versie de kolom wachtwoord gevraagd wordt, maar die wordt niet opgeslagen als ik het klantenbestand exporteer. Is er misschien een mogelijkheid om die kolom uit te schakelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingeborg Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 Dat helpt dus niet; ook naar een zelfde versie loop ik tegen dit probleem aan. Er wordt telkens gevraagd naar de kolom 'wachtwoord' maar het gedownloade csv bestand heeft die gegevens niet....Ik wil alleen mn klantenbestand van de oude site in mn nieuwe zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts