Martin Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Hej Prestashoppere Jeg sidder med et problem, som jeg har forsøgt at løse i 3 uger nu. Så jeg håber på at der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg er desperat. I varekataloget, kan man gemme en værdi (se vedhæftede screen dump) i databasen, men jeg kan ikke finde ud af hvor. Jeg ved at den sætter værdier ind i tabel: ps_warehouse_product_location Problemet er at kunden ikke kan købe varen, hvis ikke den gemmes herinde, som jeg forstår det på mine kollegaer i salgsafdelingen. Håber på hjælp God weekend Martin Wichmand ccproshop.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 (edited) Hvilken PS version bruger du? Ok.1.6.1.11 fremgår det af screenshot. Beklager spørgsmålet. Edited September 28, 2018 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 Der oprettes en post i tabellen warehouse_product_location. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted October 15, 2018 Author Share Posted October 15, 2018 Hej, tak for svarene. Jeg har løbet lidt rundt for at klare flere ting på en gang og det kan man ikke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted October 15, 2018 Author Share Posted October 15, 2018 On 1/10/2018 at 8:45 PM, presta-dyr said: Der oprettes en post i tabellen warehouse_product_location. /Kjeld Hej Kjeld, det er jo ikke rigtigt, den opretter værdien, når man udfylder formularen. Men, hvor bliver selve radiobutton værdien/indstillingen gemt? Det er det som er humlen... Det andet ved jeg. Det er klart. Jeg har brugt uger på at finde ud af hvor den værdi bliver gemt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 18, 2018 Share Posted October 18, 2018 Det er tilstedeværelsen af posten i warehouse_product_location, der gør det. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted October 24, 2018 Author Share Posted October 24, 2018 Ok tak Kjeld. Jeg tror, at jeg har forstået det nu. Det er en stejl læringsproces med Prestashop syntes jeg. Hele CMS'en er bygget op omkring php og Javascript ser det ud til, og det ser omvendt ud, sikkert fordi man skal tage store hensyn til brugeren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts