sjaakmans Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 hallo ik heb prestashop vandaag geupload op mijn server....ik heb weinig ervaring met webshops e.d. ik heb de database nu ook werkend, hoe kan ik thema's installeren, ( ik heb al 1 gedownload ) en is er een mogelijkheid om alles in het nederlands te krijgen, met ook de 19% btw erin Link to comment Share on other sites More sharing options...
joglon Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 Dag,eerst een opmerking: als je wilt leren hoe een webshop (PS in dit geval) werkt, kan je dit best lokaal doen. Een webserver downloaden, die uitpakken in en map, en daar PS naartoe kopieren. Je kan alles testen, uitproberen...behalve mails sturen en betalingen doen. ik heb prestashop vandaag geupload op mijn server….ik heb weinig ervaring met webshops e.d. Ik veronderstel hieruit dat je dit gedaan hebt bij je host. Zorg er in dat geval voor dat zeker op de startpagina vermeld staat dat dit een testshop is waar geen bestellingen aanvaard worden!hoe kan ik thema’s installeren, ( ik heb al 1 gedownload ) Persoonlijk vind ik de eenvoudigste manier om gewoon alles van dat thema te uploaden/kopieren naar de map ../themes/[naam van je thema]/. Als je dan in het BO gaat en tab voorkeuren/preferences gaat kan je hier bij 'Appearance' dit theme selecteren (niet vergeten te 'Saven').en is er een mogelijkheid om alles in het nederlands te krijgen, met ook de 19% btw erin Je kan op de site van PrestaShop een 'vertaling' vinden. Je zal merken dat niet alles al is vertaald naar het nederlands. Maar dat kan je zelf bijwerken in het BO. Zo ook die 19% btw zal je zelf moeten instellen in het BO.Ik wil je aanraden om eens te googlen op 'prestashop manual'. Je zal genoeg te lezen hebben. En ook als je een probleem hebt eerst eens te zoeken op het forum. Redelijke kans dat ergens al een antwoord is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjaakmans Posted February 10, 2011 Author Share Posted February 10, 2011 bedankt voor de reactie ik heb t al zon beetje door, ben er al druk mee bezig heb btw er al goed in ent meeste al werkend en in het nederlands als je t 1 keer door hebt, is het goed te doen, alleen t begin was ff moeilijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
joglon Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 okkan je de eerste post dan editeren en [sOLVED] zetten in de titel.jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts