Homeshop.dk Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Sidder og roder med at få fjernet topbilledet på underkategorierne, men den lykkedes mig ikke uden at jeg fjerner selve billedet som underkategoriSe stierne og hvad jeg mener på billederneHvor kan jeg rette det uden at den fjerne kategori billederne helt ?MvhThomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Det er ikke helt entydigt, hvad du ønsker. Hvor mange billeder ønsker du her:http://www.homeshop.dk/category.php?id_category=32/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 6, 2011 Author Share Posted February 6, 2011 Det er ikke helt entydigt, hvad du ønsker. Hvor mange billeder ønsker du her:http://www.homeshop.dk/category.php?id_category=32/Kjeld Der vil jeg gerne have 7. altså alle de små i ved underkategori - det eneste jeg vil have væk er det store billede (her af termometeret) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Så er det bare ind og rette i category.tpl. Du kan fjerne linierne med: <!-- Category image --> {if $category->id_image} getCatImageLink($category->link_rewrite, $category->id_image, 'category')}" alt="{$category->name|escape:'htmlall':'UTF-8'}" title="{$category->name|escape:'htmlall':'UTF-8'}" id="categoryImage" /> {/if} /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 6, 2011 Author Share Posted February 6, 2011 Så er det bare ind og rette i category.tpl. Du kan fjerne linierne med:<!-- Category image --> {if $category->id_image} getCatImageLink($category->link_rewrite, $category->id_image, 'category')}" alt="{$category->name|escape:'htmlall':'UTF-8'}" title="{$category->name|escape:'htmlall':'UTF-8'}" id="categoryImage" /> {/if} /Kjeld Jamen du gjort det igen det er helt perfekt Kjeld!Endnu engang tak!Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted February 8, 2011 Share Posted February 8, 2011 Tak, det var også brugelig information for mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts