VickyK Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 HejJeg plejer at have en dansk sprogpakke installeret, så der i forkontoret står f.eks. inkl. moms etc.Efter at jeg har installeret en template, er der nogle af de danske ord der er væk fra forkontoret.Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre for at få de danske ord tilbage???vh, Vicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Hej VickyHvilken version af PrestaShop kører du?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 HejDet er version 1.3 og et eller andet 5-6 stykker. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Version 1.3 hvad? Det står nederst i back office./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 Version 1.3.6.0 - 3.164s Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Hej VickiJeg opdaterede oversættelserne så sent som i går. Der manglede stadig nogle oversættelser af e-mails. Du kan hente oversættelserne her: http://www.prestashop.com/download/lang_packs/gzip/1.3.6.0/da.gzipHvis du stadig har tekster, der ikke er oversat, kan det være fordi, du har installeret et theme eller nogle moduler, hvor der mangler danske oversættelser./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 HejsaJeg har lige installeret den nye da.gzip fil - men der står stadig f.ek. "incl. tax" bl.a.Hvor retter jeg det permanent?`Der skulle jo gerne stå inkl. moms i stedet m.m.mange tak, vh Vicky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Hej VickyDu kører med et theme, der har filerne liggende i themes/pinkie. Oversættelserne ligger i themes/pinkie/lang/da.php. Måske kan du blot kopiere filen themes/prestashop/lang.da.php, men dit theme kan også indeholde nogle tekster, du selv bliver nødt til at oversætte./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 ok, jeg vil lige kigge på det :-)Tak for det,Vh, Vicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 For satan Kjeld, du er genial ;-)Det virker perfekt nu!!!! Hvor er det fedt!Tusind tak,vh, Vicky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts