bestbuysweden Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Vad jag förstått finns det inga funktion som gör att man kan visa priserna exklusive moms i webbutiken och sedan i Kassan läggs momsen 25% på?Läste om detta i det engelska forumet och där skrev de att ingen färdig lösning fanns. Förvånar mig mycket.Vet någon hur man löser detta smidigast? Har version: 1.3.5.0. Krävs det avancerad hårdkodning så betalar jag gärna för hjälp med problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Prestaworks kan säkert fixa det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestbuysweden Posted February 6, 2011 Author Share Posted February 6, 2011 Måste vara andra som har samma problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Det har ju funnits i tidigare version. Ladda ner och koda Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestbuysweden Posted February 6, 2011 Author Share Posted February 6, 2011 Varför tog de bort denna funktion, vet du det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Ingen aning Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted February 9, 2011 Share Posted February 9, 2011 Du kan ändra prisvisningsalternativet för kundgrupperna till att visa priserna exkl eller inkl moms.Fliken Kunder/Customers och sedan grupper/groups.Det är standardgruppen som du ska ändra först å främst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aphis Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Måste vara andra som har samma problem? Jag har samma problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
aphis Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Du kan ändra prisvisningsalternativet för kundgrupperna till att visa priserna exkl eller inkl moms.<br/>Fliken Kunder/Customers och sedan grupper/groups.<br/>Det är standardgruppen som du ska ändra först å främst. Nu fattar jag , men där står ju no user in this group, fattar det som att man ska adda kunderna vartefter de reggar sig eller har jag fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts