kevinderas Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 Hallo, Ik loop tegen een probleem aan. Standaard vragen wij 5,80€ aan verzendkosten voor bestellingen onder de 150€ Nu met sinterklaas bedelen wij heel wat materiaal voor sinterklaas. (dit vervoeren wij zelf) daar wil ik de regel dat er maar 1 vervoerder kan verkozen worden en dat er pas gratis word verzonden vanaf 250€ daar bedragen de vervoerskosten 15€ Ik heb de artikelen al kunnen linken aan ons eigen vervoer maar vanaf 150€ valt de verzendkost reeds weg.. Hoe kan ik dit realiseren? Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted September 21, 2018 Share Posted September 21, 2018 waarschijlijk heb je bij je instellingen vanaf 150 euro gratis verzenden staan, Dat moet je uitschakelen en bij je vervoerders opties een extra stap in de kosten toevoegen van 0 euro na 250. voor je andere productenvervoerder die wel vanaf 150 euro gratis verzending hebben moet je ook weer zon stap toevoegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevinderas Posted September 23, 2018 Author Share Posted September 23, 2018 Beste Curious, Alvast heel erg bedankt voor je antwoord... Ik had daar inderdaad gisteren al wat aan liggen prutsen, dan lukte het niet vandaag wel Alvast bedankt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts