Hoppelina Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Jag undrar hur man manuellt ändrar på adresser i nyhetsbrevsmodulen? Kan inte hitta var filen med alla adresser ligger.Sedan undrar jag över konfigutrationen till samma modul. Det finns en knapp där man kan flytta konfigurationen till en ny sida eller inte. Oavsett vad jag väljer hittar jag ingen konfiguration... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 7, 2011 Author Share Posted February 7, 2011 Jag undrar hur man manuellt ändrar på adresser i nyhetsbrevsmodulen? Kan inte hitta var filen med alla adresser ligger.Sedan undrar jag över konfigutrationen till samma modul. Det finns en knapp där man kan flytta konfigurationen till en ny sida eller inte. Oavsett vad jag väljer hittar jag ingen konfiguration... Tack Prestaworks för svaret! "Det enklaste sättet är att du ansluter till databasen med mySQL GUI Tools som finns att ladda ned på mysql.comSedan öppnar du tabellen ps_newsletter och tar bort e-postadresserna" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts