nobynator Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 HejVilken facebook GILLA modul använder ni? Den jag laddat ner är på engelska och får inte till en svensk översättning på den.MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 HejVilken facebook GILLA modul använder ni? Den jag laddat ner är på engelska och får inte till en svensk översättning på den.MVH Jag använder ingen modul. Har istället lagt in koden från Add this på produktsidan. Fungerar kanon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 Jag tänkte mer på GILLA knappen vid varje produkt, inte själva boxen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Jo, men det tänkte jag ju också på. Om du tittar på länken så hittar du det på knappen längst ner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobynator Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 I vilken fil lade du in koden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 I vilken fil lade du in koden ? product.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuttis Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 jag har en vanlig Gilla modul med svensk översättning om det var det du tänkte på. Använder den på 1.2.5.0Sök på FACEBOOKLIKE på forumet så hittar du nog. Annars kan jag skicka den om du inte hittar den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 Om man vill lägga till en "gilla oss på Facebook"-box, i vilken fil lägger man in koden från FB då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Om man vill lägga till en "gilla oss på Facebook"-box, i vilken fil lägger man in koden från FB då? Det enklaste är att lägga in en modul såsom AddStuff eller Freeblock som låter dig klippa in koden enkelt för att sedan visas på någon av sidorna på webbplatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts