StickZ Posted September 15, 2018 Share Posted September 15, 2018 (edited) eigenlijk sinds de upgrade naar 1.7.4.2 alleen maar problemen zelfs zo'n crash dat ik maar compleet opnieuw begonnen ben Alleen loop ik tegen het volgende aan: de module https://addons.prestashop.com/en/fast-mass-updates/24439-bulk-mass-create-combination-products.html Deze werkte bij de vorige versie gewoon perfect en ik heb dan ook voor de juiste versie gedownload helaas vind hij de producten niet, en gaat het product wat je selecteerde alles op 0 dus geen naam meer, geen prijs, alleen nog een foto dus ik ben begonnen met het handmatig maken van combinaties nu krijg ik telkens de fout kan niet opslaan en bij het aanklikken van het product komt een een wit scherm wie kan mij hiermee helpen? Edited September 15, 2018 by StickZ (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 Als je een wit scherm krijgt dan is dat een fout melding je zou ff debug modus aan kunnen zetten via de backoffice bij prestaties en kijken wat er komt te staan bij het witte scherm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts