PatrickJJ Posted September 15, 2018 Share Posted September 15, 2018 Hoi, Wij hebben een webshop en sinds vorige week ge-updated van 1.6 naar 1.7. In onze "oude" versie boden wij actiepakketten aan en deze kon de klant zelf samenstellen. Dit had ik gedaan door verschillende maattabellen aan te maken, hierdoor kon de klant zelf de juiste maat per product selecteren. Onderstaand hoe het er op de wesbite uitzag: In de huidige versie heb ik eveneens verschillende maattabellen gemaakt maar ik krijg deze niet los getoond op de site. Onderstaand de combinaties in de backoffice en rechts hoe het op de website verschijnt. Hebben jullie een advies hoe ik dit weer terug kan krijgen zoals in de 1.6 versie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 Heb je hier niet gewoon een productatrribute uit staan? Je kan de combinaties toevoegen via het product zelf Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatrickJJ Posted September 17, 2018 Author Share Posted September 17, 2018 Nee, alle prodcutattributen staan aan. Ik verkoop de producten ook los en daar gaat het goed. Zodra ik ze invoer in een actiepakket werkt het niet meer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts