qwasi Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Jeg er ny med henblik på brugen af prestashop, men har fået det installeret, men vil selvfølgelig gerne tilpasse designet lidt. Har hentet et gratis theme "earth" men kan ikke pakke det ud...! Er der noget galt med filen eller er "free" ikke gratis alligevel?Håber I kan hjælpe, er næsten sikker på jeg gør et eller andet forkert mvh Brian Earth1.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Jeg tror, det er fordi det ikke er en ZIP-fil, men en gzip'et tar-fil. Prøv at installlere 7-zip, den kan i hvert fald godt åbne filen./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasi Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Tak for hjælpen. Med 7-z og filezilla fik jeg det hen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Hej Godt du fik det løst. Husk at rette dit oprindelige indlæg (vælg edit ud for første indlæg) og skriv, at det er løst i overskriften. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts