Laser Image Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 LØST Hej, jeg har en shop på www.laserimage.dk, nu vil jeg gerne kopiere shopindholdet til en ny shop så jeg ikke behøver at oversætte og indsætte div moduler ind igen, kan man tage sin backup fil fra den gamle shop og importere den til den nye?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Ja, hvis det er samme version./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 31, 2011 Author Share Posted January 31, 2011 OK, men hvordan gør man det Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Det kan du f.eks. gøre via phpMyAdmin. Prøv at kigge i kontrolpanelet hos din udbyder./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 31, 2011 Author Share Posted January 31, 2011 OK, det lyder besværligt, jeg tror jeg tager opretter på den hårde måde......forfra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts