mmalling Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Jeg kan simpelthen ikke lure hvad der er galt, for felt til indtastning af forsendelsenummer kommer først frem når status er afsendt, det ville være rart hvis den kom frem inden feks ved status klar til afsendelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Det er desværre sådan prestashop er bygget op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Det er desværre sådan prestashop er bygget op. Trist det er vel lidt u praktisk eller hvad siger du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Det er ikke optimalt, det giver jeg dig ret i. Personligt bruger vi det modul jeg har lavet til webpack 2 til udskrivning af pakkelabels, som også er nævnt her på forum. Det ligger T&T;nummeret ind, og vedhæfter det i "ordren sendt" mailen, på den måde spare man også en mail til kunden samtidigt med at spare en masse tid på at skrive dem selv, eller taste dem i almindeligt webpack. (Så fik jeg også lige smidt lidt reklame her, sry) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Du kan bare rette det i AdminOrders.php. Her er min diff (for 1.3.6.0): 68c68 < if (!$order->hasBeenShipped()) --- > if (!$order->hasBeenShipped() && !$order->isInPreparation()) 582c582 < if ($carrier->url && $order->hasBeenShipped()) --- > if ($carrier->url && ($order->hasBeenShipped() || $order->isInPreparation())) eller som i den vedhæftede fil (til 1.3.6.0)./Kjeld AdminOrders.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 Du kan bare rette det i AdminOrders.php. Her er min diff (for 1.3.6.0):68c68 < if (!$order->hasBeenShipped()) --- > if (!$order->hasBeenShipped() && !$order->isInPreparation()) 582c582 < if ($carrier->url && $order->hasBeenShipped()) --- > if ($carrier->url && ($order->hasBeenShipped() || $order->isInPreparation())) eller som i den vedhæftede fil (til 1.3.6.0)./Kjeld Har prøvet at hente filen men stadig det samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 5, 2011 Share Posted February 5, 2011 Hvor lagde du filen?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 Hvor lagde du filen?/Kjeld Har vist fået smidt den forkert for den skal vel ind i admin/tabs Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 6, 2011 Author Share Posted February 6, 2011 Hvor lagde du filen?/Kjeld Har vist fået smidt den forkert for den skal vel ind i admin/tabs Det virker nu..hvor mange ordrestadier kører man normalt med, og hvilke skriver man feks i de forskellige mail? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 6, 2011 Share Posted February 6, 2011 Hej MichaelDu kan selv vælge, hvor mange statusser du vil have. Og du kan selv vælge for hvilke, der sendes e-mails. Jeg synes det er rigeligt, at kunden får e-mails ved betaling og ved afsendelse. Men for selv at huske, hvad man har fået pakket, kan det være praktisk f.eks. at bruge "Under forberedelse". Hvis du også tilknytter en tracking-kode, udløser det endnu en e-mail./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted February 6, 2011 Author Share Posted February 6, 2011 Hej MichaelDu kan selv vælge, hvor mange statusser du vil have. Og du kan selv vælge for hvilke, der sendes e-mails. Jeg synes det er rigeligt, at kunden får e-mails ved betaling og ved afsendelse. Men for selv at huske, hvad man har fået pakket, kan det være praktisk f.eks. at bruge "Under forberedelse". Hvis du også tilknytter en tracking-kode, udløser det endnu en e-mail./Kjeld Hej KjeldJeg har selv udformet nogle mails således at jeg kører med 3 mails, en ved betaling og en når ordren er klar til afsendelse, og så den der sendes når man har tilknyttet track og trace. Ingen mail ved status afsendt da den er erstattet af den der sendes med pakkenummer, så den opdateres kun i status. Og så bruger jeg en der hedder ordre klar til pakning som kunderne ikke kan se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Nu spørger jeg lige dumt.... Hvor er den boks henne af som i indtaster T&T;i ?Jeg synes jeg har kigget overalt på kunden uden held - er det mig der er blind ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Følger lige lidt med her - er så lavpraktisk, at jeg sender T&T;med fakturaen som kommer fra e-conomic (som jeg sender til kunden senest ved afsendelse). I fakturamailen reklamerer jeg så også lige lidt for mine Facebooksider. Men jeg kan se i e-conomic, at folk ikke engang gider åbne deres fakturaer (langt de fleste i hvertfald), så jeg kunne da godt være tilhænger af at sende noget mere information og herunder T&T;i mailen med Ordre afsendt eller lign. Uden at jeg dog så ved, om folk åbner disse, det kan man jo ikke se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Jeg har lagt filen ind som du har postet KjeldMen ser ingen ændringer eller en boks med T&T;i backoffice hvad gør jeg galt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts