jgk-dk Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Hej1 kunde opretter en ordre men hvorfor fremgår det ikke på udskriften hvilken vare han har købt? Der står intet under varer på udskriften.Selve ordren hvor findes denne? Dvs den som jeg skal bruge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Du kan jo finde alle dine ordrer i Admin delen under orders.Klik på ordren du vil se --> ud for navnet på kunden i toppen af skærmen ser du et ikon af en lomme regner og en printer der kan du udskrive ordre og faktura.Håber det var det du mente med dit spørgsmål Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Hej,Når du åbner ordren for kunden er der intet i varefeltet og status kan ikke ændres da der ikke er nogen dropdownmenu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 HejHvilken version og har du et skærmdump, så vi kan se, hvad du ser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Hej jeg kan se at andre har samme problemer med at tekst og billeder ikke vises med kun prisen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Og her, jeg har ingen regnemaskine det er vesrion 1.3.4.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 ok så kan jeg ikke hjælpe dig det er lidt for teknisk til mig:)Det er vist mere noget for Prestafan.1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 31, 2011 Author Share Posted January 31, 2011 Det eneste sted det står er under cart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 HejKunne se, at du har rapporteret en bug på dette. Har du prøvet at skifte sprog til engelsk, som det bliver foreslået? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 31, 2011 Author Share Posted January 31, 2011 Ja det har jeg uden held, men jeg er ikke den eneste der har det problem.Desuden undrer det mig at der er problemer med databasen - dvs at alle login password er ændret...Har prøvet at lave en ny installation hvor alt virker men når den eksisterende db kopieres over er alt ve det gamle... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Hvis du laver en ny installation får du også dannet nye nøgler i config/settings.inc.php. Kopier nøglerne fra din gamle config/settings.inc.php, så de passer til de adgangskoder, der er i den gamle database./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted February 1, 2011 Author Share Posted February 1, 2011 Takker for svaret.Men hvordan løser jeg problemet med de manglende billeder og tekster i ordrene?Jeg kan se i forummet at der er mange der har den fejl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Manglende billeder har jeg læst om flere gange i den version du bruger. Jf. mit andet svar, bør du nok vælge en tidligere installation, der kører fejlfrit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Jeg har kigget lidt nærmere på Jans installation. Problemerne er øjensynligt opstået, fordi der er installeret en nyere version af PrestaShop, men databasen er ikke blevet korrekt opgraderet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts