jgk-dk Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Hej,En kunde opretter en ordre med bankoverførsel.Hvordan ændrer man denne status til betalt senere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Se vedhæftede to billederDu kan under ordre sætte status på ordren til AWAITING BANK WIRE og på billede 2 skal du opsætte bank overførsel modulet hvis du ikke har gjort det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Jeg har ikke den dropdown menu..Og heller ikke noget under vare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 På dit skærmdump står du på kunden og ikke på Ordrer (og når du står på ordrer, vælger du så kunden). Så bør du kunne se det, som homeshop.dk har vedhæftet et skærmdump på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Se her: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Og her ingenting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted February 1, 2011 Author Share Posted February 1, 2011 Er der slet ingen hjælp at få? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Det ser meget underligt ud. Der plejer at være den dropdown sag der.Noget andet er at jeg synes du skal fjerne kundensoplysninger, personligt ville jeg blive rasende hvis mine oplysninger blev lagt ud på et forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Det er et problem der har eksisteret for andre også, tilsyneladende er der ingen hjælp at få - hvorfor?Det er egne oplysninger så jeg er ikke ked af det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Jeg kender ikke detaljerne om den version du bruger.Når andre har problemer, kunne det jo tyde på en bug i den nyeste version. Du kan jo overveje at installere en ældre version og så opgradere til version 1.4, når den frigives som stable version. Jeg kører min ene shop med version 1.3.1 og har ingen problemer, bortset fra to småting som nemt kunne rettes. Jeg opgraderer først til version 1.4, når den har været frigivet som stable version i en rum tid - der er ofte fejl i nye versioner. Du kan selvfølgelig også bruge tid på at fejlrette din nuværende version, men det virker umiddelbart som en hurtigere og nemmere løsning at installere en version 1.3.4 el. lign. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Hej,Det er version 1.3.4 der er opdateret fra en tidligere version.Umiddlebart er der noget der tyder på en fejl i databasen.Det der undrer mig er, at nåe den opdatering procedure der er beskrevet er fulgt. Så virker dette ikke samt evt. ordrer heller ikke vises på forsiden i backoffice.Hvis jeg installerer 1.3.6 med den gamle database er det samme problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Hvem hoster du hos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted February 4, 2011 Author Share Posted February 4, 2011 Meebox fra One Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts