bestbuysweden Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 Hej!En snabb fråga som jag vore tacksam med hjälp för.Har 2 betalmoduler som inte syns i Kassan,Banköverföring v0.5Acceptera betalningar via banköverföring >> Configure Module enabled Betalning till plusgirot v2.3Modul för att ta emot betalningar till vårt plusgiro >> Configure Module enabled Kan någon tipsa varför de inte syns i Kassan på betalsidan? Betalning till plusgirot är check som jag översatt om i translations. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Är modulerna aktiverade för länderna som du skickar till?Payment > Countries restrictionsKolla att rätt länder är ikryssade där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoppelina Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Betalning till plusgiro!Den modulen skulle jag vilja ha. Hur kan man få tag i den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestbuysweden Posted February 5, 2011 Author Share Posted February 5, 2011 Tack, löste det själv innan ditt svar men stort tack ändå, samtliga moduler visas nu.Betalning till plusgirot - det är check modulen där jag översatt texten i Translations så det passar för att betala till vårt plusgiro konto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evis Posted September 14, 2011 Share Posted September 14, 2011 Har letat i timmar nu efter en lösning till att betalmodulerna inte visas. Jag har gått igenom allt som alla forum jag hittat säger man ska titta igenom men det hjälper inte. Min webshop har fungerat en par år och nu skulle jag lägga till en par leveransmetoder och olika lev.avgift beroende på pris. Efter detta slutade betalmodulerna att visas. Jag tycker jag känner igen problemet från när jag installerade och satte upp Prestashop från början, och har lite grann på känn att det var något med databasen och översättningar som strulade - men där kanske jag har helt fel. Bestbuysweden - du sa att du löst detta - hur gjorde du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evis Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts