Alex_Hansen Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Æv ... Troede lige at det hele i min nye Presta Webshop virkede, men nu fortæller mine kunder mig at de ikke kan få lov at betale med PayPal? Der fremkommer en fejlmeddelse straks man bliver diregeret til PayPal.Jeg har prøvet at logge mig ind som SuperUser på en kundes konto, hvor han har en åben kurv, og prøvet at "lege ham" og det er rigtigt nok. Der kommer en fejlmeddelse med det samme. Andre siger det samme.Det rigtigt mærkelige er at når/hvis jeg logger ind med min egen konto, så gennemføres salget uden problemmer?Nogen der har en ide om hvad der evt. går galt????Jeg har tidl. haft en webshop før Prestashop, og her gik PayPal-betalingerne smertefrit ...Siden er: www.sportspower.dk - Hvis det hjælper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_Hansen Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 LØST - Fejlen var en redirect i min index.html , da shoppen ligger i et underdir.En ny redirect (på en anden måde) løste problemmet :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts