Laser Image Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 LØSTHej, er der nogen som har et bud på hvorfor 2 af mine vare under reklameartikler ser anderledes ud, det er der hvor man kan tilføje varen der er skubbet eller ændret på en eller anden måde. se linket her http://laserimage.dk/shop/category.php?id_category=7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 Hej, er der nogen som har et bud på hvorfor 2 af mine vare under reklameartikler ser anderledes ud, det er der hvor man kan tilføje varen der er skubbet eller ændret på en eller anden måde. se linket her http://laserimage.dk/shop/category.php?id_category=7 Glemte lige at nævne at hvis man skifter sprog er problemet væk??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 HejHar du stadig ikke rettet noget i dit stylesheet? Hvis nej, er mit bedste bud, at det skyldes følgende, eller en kombination: 2-cifret beløb uden decimaler, ingen mellemrum mellem beløb og KR, og at valutakoden står med to bogstaver. Måske betyder det så, at noget skubber sig rundt. Iøvrigt skal du angive danske kr. som DKK (krav fra Nets mener jeg), så det kan du prøve at rette:I Bagkontoret under Valuta: Ret KR til DKK. Der er også et sted hvor du kan angive, om der skal vises decimaler og om der skal være mellemrum mellem beløb og valutakode - disse to kan jeg simpelthen ikke lige få øje på, hvor du ændrer i BO. Skal nok lige lede videre Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Dit problem er, at du bruger " (altså anførselstegn) i dine danske beskrivelser (du har øjensynligt ingen beskrivelser på engelsk). Jeg har for lang tid siden rapporteret denne fejl, og jeg mener også, den er rettet i de senere versioner.Du kan løse det i product-list.tpl eller blot lade være med at bruge anførselstegn i dine beskrivelser.Mellemrummet ved beløbet kan fikses under Betaling->Valutaer (Payment->Currencies), hvor du så skal rette den danske valuta./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 Hej og tak for hjælpen, anførselstegn er fjernet hvilket hjalp på visningen af kurven og valuta rettet, jeg havde skrevet forket kode ved valuta. virker perfekt nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 LØST Hej, er der nogen som har et bud på hvorfor 2 af mine vare under reklameartikler ser anderledes ud, det er der hvor man kan tilføje varen der er skubbet eller ændret på en eller anden måde. se linket her http://laserimage.dk/shop/category.php?id_category=7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 HejHusk at redigere dit oprindelige indlæg og skrive løst i overskriften. Så kan folk nemlig nemt se, at de kan finde en løsning ved at læse dit indlæg. Når du skriver det i bunden af hvert indlæg skal man læse alt, før man så opdager, at det er løst;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts