Allan - Fungadgets.dk Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 HejsaEr der nogen der ved om der findes et API modul til prestashop, så man har mulighed for at hente alle vare numre, og titler ind i Adwords?Det vil nemlig give mulighed for nemt at oprette en annonce til hvert vare nummer. Hvor man så får vare teksten som søgeord.Jeg har været ved at søge efter et modul, dog uden held. Så jeg håber der er en af jer der måske ved om der findes sådan et API modul/Allan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Nu har du jo nogen rimelig meget lige til varenavne, men som udgangspunkt kan jeg bestemt ikke anbefale at man automatisere sine adwords på den måde Men det er da interessant med en API / import funktion, det skal jeg lige selv have kigget på, for det er så besværligt at taste ind i adwords. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted January 30, 2011 Author Share Posted January 30, 2011 Det er nu heller ikke meningen at det skal automatiseres Det er bare en super nem måde at få sine vare koblet sammen med adwords. Og så skal der selvfølgelig måles og optimeres på dem bag efter.Med det kunne være rigtig lækkert hvis der fandtes et modul til at eksportere dem med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts