Laser Image Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 kan man ikke få de fremhævede varer til at skifte mellem feks. 20-30 forside varer.Eller er der en nem måde at vælge og fjerne de fremhævede varer.www.laserimage.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Ikke mig bekendt men du kan jo lave slideshow i toppen af din side måske ?Jeg har købt dette modul DS Superslide -fungerer superhttp://www.prestashop.com/forums/viewthread/64096/Men igen ved ikke om det kan lade sig gøre at få dem til at skifte som alm. fremhævede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 28, 2011 Author Share Posted January 28, 2011 LØST kan man ikke få de fremhævede varer til at skifte mellem feks. 20-30 forside varer.Eller er der en nem måde at vælge og fjerne de fremhævede varer.www.laserimage.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 30, 2011 Share Posted January 30, 2011 LØSTkan man ikke få de fremhævede varer til at skifte mellem feks. 20-30 forside varer.Eller er der en nem måde at vælge og fjerne de fremhævede varer.www.laserimage.dk LØST, står der.Og ja, de kan man da se at det er.MEN: GOD KUTUME ER SÅ AT SKRIVE HVAD LØSNINGEN ER Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuelmann Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Sidder med samme problematik, kunne trådstarter eller anden komme med et svar ? Jeg har 10 varer på min forside og vil gerne op på enten 12 eller 15. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Klik på fanebladet Moduler/Modules. Her kan man ændre antallet af fremhævede varer i konfigurationen for modulet "Fremhævede varer på hjemmesiden" (Featured products). Man kan helt fjerne de fremhævede varer ved at deaktivere modulet (klik på det grønne hak). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuelmann Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Perfekt ! tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Klik på fanebladet Moduler/Modules. Her kan man ændre antallet af fremhævede varer i konfigurationen for modulet "Fremhævede varer på hjemmesiden" (Featured products). Man kan helt fjerne de fremhævede varer ved at deaktivere modulet (klik på det grønne hak). /Kjeld Ja, og så er det jo lige, at trådstarter gerne vil have det til at skifte mellem x antal fremhævede varer. Og det kan Prestashop så vidt jeg ved ikke. Det svarer trådstarter [LØST] på, men hvad er løst? Formentlig det, at fjerne de fremhævede varer ved at deaktivere modulet. Jeg ved godt, at det var mig, som skrev det indlæg til trådstarter, men det kom der ikke noget ud af, kan jeg se. Og så "kaprer" fuelmann tråden med en spørgsmål, som ikke er 100% det samme, så vidt jeg kan se. Fuelmann vil kun ændre antallet af fremhævede varer. Jeg bliver noget "træt", når der fortsættes på et indlæg, som er elleve måneder gammelt, og som ikke handler om det samme. I min verden kunne trådstarters indlæg dø en stille død, når han ikke gider skrive hvad løsningen var. SUK, og beklager det negative indlæg SUK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted December 22, 2011 Share Posted December 22, 2011 Pertho Skal vi så ikke ligge tråden i graven med en løsning på problemet. der er et modul på dette link http://modulez.ru/en/prestashop-free-modules.php Syntes desværre mange ikke engang gider foretage en simpel søgning før de skriver.. God jul til alle. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts