vuchiri Posted December 12, 2008 Share Posted December 12, 2008 Hej.Jeg har en problem med PrestaShop.Jeg har tilføjet varerne i shoppen, men under ordre er der kun det totale beløb, ingen varer eller varer nummre.Heller ikke på pdf fakturaen.Håber at nogen kan hjælpe mig.PS.Hvordan ændre man i uddsenet af fakturaen. ????M.v.hPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsp4750 Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Jeg har haft samme problem med varene, men kan desværre ikke huske hvad jeg gjorde. (jeg prøver lige og kigge tilbage, og se om det kommer frem så skal jeg nok smide min løsning)Mht. at ændre udseende så ligger alle skabelonerne i mappen mail\dk (eller det land du nu bruger)//BSP Link to comment Share on other sites More sharing options...
bripet Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Hej Også det samme her, så hvis nogen ved hvordan man ændrer det vil det være meget velkomment, men hos mig virker det dog med betalingsmodulet cash on delivery with feeMvhbripet Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 vuchiri: Prøv at kigge her i det danske forum, hvis du vil rette PDF'en.bripet: Jeg har prøvet med COD og bankoverførsel i min demoshop (version 1.2.4.0), og det ser fint ud. Har du en link til din shop, så jeg evt. kan prøve det?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
bripet Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Når har tilføjet varerne i shoppen, vises det kun rigtig når man vælger betalingsmodulet cashondelevery with fee også under ordrer i backoffice men når jeg vælger et af de andre betalingmoduler går det galt og der kun det totale beløb, ingen varer eller varer nummre heller ikke i ordrer i backoffice.bripet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts