mmalling Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Jeg er ved at genoplive vores webshop efter mange henvendelser fra kunder.Shoppen er ikke helt færdig endnu, men kunne alligevel godt tænke mig at høre lidt feedbackLinket er her www.mbmdata.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Det ser sikkert fint ud. Men det kan vi først udtale os om, når vi får et link :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted January 21, 2011 Author Share Posted January 21, 2011 Det ser sikkert fint ud. Men det kan vi først udtale os om, når vi får et link :-) ja det var vist en smutter www.mbmdata.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Simpel og overskuelig side. Dog savner jeg at den adskiller sig lidt fra standard templaten der følger med installation af Prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 Enig med ovenstående.Hvad vi synes? Det er et std. tema hvor du har indsat lidt tekst og ekstra "simple" moduler. Ikke noget jeg vil kommentere noget særligt på Hvis du ønsker at drive en seriøs butik på langt sigt. Så skal der investeres tid i komplet tema.Det er fint til at starte med. Jeg startede også med std. presta tema, også kastede jeg mig ud i KÆMPE modificering af temaet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted January 22, 2011 Author Share Posted January 22, 2011 ja det er et standard theme, men det var fordi den hurtigt skulle i luften.Jeg har et theme der er rettet til som skal ligges op, men skal lige have set hvor besværligt det er, for har hørt at der er en masse filer der skal flyttes over i det nye før det virker, er dog ikke klar over modulerne kører uafhængigt af theme's.Jeg har vedhæftet det første udkast til det nye theme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 HAHAHAHAHA 100 Ordre om dagen, og den er lige gået i luften. Prøver du at spille sej eller hvad?Du er vidst ikke klar over, at i prestashop kan man se ALLE de produkter du har solgt ved at kigge i best-sales.phpDu har åbenbart kun solgt 1 produkt. Sikke mange ens ordre du så har fået. http://www.mbmdata.dk/best-sales.phpFjolsMåske du skulle overveje om "løgn" er vejen at drive business på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted January 22, 2011 Author Share Posted January 22, 2011 Tak for de pæne ord....Godt der er nogen der er vågne, nu er firmaet ikke nyt har ekststeret siden 2005. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts