Laser Image Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Hej alleDet kan godt være at dette bare er et banalt problem, jeg er lige startet med at installere Prestashop og har brugt sprogpakker og det hele, synes egentligt det går godt.Nu vil jeg gerne indsætte lidt links i en linkbox, og det er også gået godt, MEN når man så benytter linket så kommer min egen shops adresse på først efterfulgt link adressen....hvad f...går galt?????? hjælp Link to comment Share on other sites More sharing options...
VickyK Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Hvad har du stående i Præferencer og det der hedder Generelt herunder?Se om du kun har en skråstreg stående i det felt øverst der hedder PS mappe. Hvis der står mere end en skråstreg kan det være fejlen?Ellers må du vente på et mere kvalificeret svar fra en af Presta-hajerne ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 20, 2011 Author Share Posted January 20, 2011 Der står den mappe som min redirect peger på, i mit tilfælde er det /shop/Jeg har markeret friendly URL og så for jeg at vide at jeg skal generer en htacces file ????? hvad hulen er det og hvor skal den stå???B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 20, 2011 Author Share Posted January 20, 2011 Det var så ikke nogen god ide at skrive htaccess i min PS directory, nu kan jeg ikke fjerne den igen, når jeg prøve at fjerne koden og trykker save får jeg en side der siger.ForbiddenYou don't have permission to access /shop/.htaccessdex.php on this server.??????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted January 22, 2011 Author Share Posted January 22, 2011 LØST Link to comment Share on other sites More sharing options...
pless Posted March 17, 2011 Share Posted March 17, 2011 Dejligt at du er sød at skrive løsningen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laser Image Posted March 18, 2011 Author Share Posted March 18, 2011 Dejligt at du er sød at skrive løsningen Genindstalering af shoppen, desværre Link to comment Share on other sites More sharing options...
pless Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Tak ApprenticeSødt af dig at vende tilbage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts