kealima Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Hoi allemaalik ben vrij nieuw met prestashop en ik dan ook het idee dat ik iets heel stoms fout doe.Ik heb zojuist mijn eerste 2 producten aan mijn shop toegevoegd.Ik gebruik een theme dat ik gedownload heb van een andere site (weet niet of ik die mag vermelden)Bij mijn 2e product heb ik een korte en lange product omschrijving toegevoegd.De korte is maar 2 regels.Toch zijn beide niet zichtbaar in de shop.Ik heb het idee dat ik 1 of andere optie niet heb ingeschakeld ofzoiets.Iemand die mij kan helpen want ik kan het niet vinden.Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ItByBart Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Zijn de producten wel zichtbaar ?Misschien de omschrijving bij een verkeerde taal ingevoerd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kealima Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 ja de producten zijn wel gewoon zichtbaar.Ik heb gewoon via catalog een product toegevoegd aan een categorie en daar de product omschrijvingen bij gezet.zou niet weten hoe ik dat dan in een verkeerde taal kan zetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ItByBart Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Onder aan het omschrijvingen venster staat een 'vlag' als deze bv op engels staat en je voer hier een omschrijving en je shop is in het nederlands dan heb je geen nl omschrijving , klik op de vlag en kies de juiste taal. Hoop dat dit het probleem oplost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kealima Posted January 17, 2011 Author Share Posted January 17, 2011 nee die staat gewoon op NL en de rest ook dus dat is het niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
kealima Posted January 18, 2011 Author Share Posted January 18, 2011 hij geeft bij taal die aan:/usr/home/****/domains/mysticrose-design.com/public_html/shop/mails/nl/download-product.tplhij zegt dat die mistkan dit het probleem zijn? en hoe kom ik aan dat bestand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
strider Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 heb hetzelfde in mijn webshop: de NL download-prodct.tpl file is missingHeb de nl.gzip gedownload en geup;oad naar prestashop.Kom op het forum niets tegen wat me in de richting kan zetten om dit op te lossen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts