NaviGo Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Hej,Jeg har en allerede kørende prestashop 1.2.5 , som jeg gerne vil have opdateret til den seneste version af prestashop.Hvordan gør jeg det lettest muligt ? Tænker med design og opsætning osv.Håber i kan hjælpe ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Tranberg Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Vent med at opgradere til 1.3 til de har fået rettet alle de bugs der er. Evt. Vent til. 1,4 er klarEfter min mening var de ALT for hurtigt ude med 1.3 Stable. Den var fuld af fejl og der er kommet 3-4 versioner siden den blev erklæret stabil. Flere opdateringer var rimelig vigtige.Det er rimelig nemt at opdatere prestashop. Det der tager lang tid, er at tilrette themes til 1.3.Hvis du ikke opdatere dine filer til 1.3, så får du ikke fuld glæde af de mange ændringer.Som udgangspunkt er der faktisk ikke sket ret meget fra 1.2 til 1.3 Jeg ville vente til 1.4 var færdigt. Der er nemlig sket MEGET. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts