Sund-og-smuk.dk Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Hej,Når jeg har en gennemført transaktion modtager jeg en tom mail. (købsrapport)Nogen der har haft samme problem og løst det?Det eneste der er vedhæftet er mit logo? Er det noget jeg skal indstille et sted?På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Jeg har samme problem - det har virket hos mig men ligepludselig gør det ikke mere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Prøv evt. og hente en frisk version af prestashop og læg email filerne fra den ind i email mappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 Tak for svar timpet,Når jeg downloader den nyeste version, er der ikke en /da mappe.Jeg går ud fra det er den som skal erstattes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Du kan omdøbe den engelske mappen til da og bruge den, bare for at teste det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts