ItByBart Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Hallo iedereen , ben voor het eerst een prestashop aan het bouwen en enthousiast !Bij het tonen van het product onder de categorien worden twee knoppen getoond:Bestellen en Bekijken , aangezien er meestal meer dan 1 besteld moet worden zou ik alleen de knop bekijken willen hebben en de knop bestellen eruit.Iemand enig idee ?Groeten,Bart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barracuda Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Ik heb even gekeken voor je.Je opent product-list.tpl in je thema ( default is prestashop)Je gaat op zoek naar de volgende code, en verwijder dus het volgende: {if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0) && $product.customizable != 2} {l s='Add to cart'} {else} {l s='Add to cart'} {/if} Als je bovenstaande hebt verwijderd, blijft de "bekijken" over, de bestellen knop is weg. Ik heb het net even geprobeerd in mijn shop, en werkt goed.Suc6 ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ItByBart Posted January 16, 2011 Author Share Posted January 16, 2011 Beste Barracuda,Bedankt voor je snelle (en goede) reactie , heb het aangepast en het werkt.Bart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barracuda Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Niets te danken, zoals ik al zei, ik heb het even in mijn shop geprobeerd....Je bracht me gelijk wel op een idee, en ik hou het zelf ook even in het achterhoofd.........Veel plezier ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ItByBart Posted February 10, 2011 Author Share Posted February 10, 2011 Beste ....Heb het blok 'featured products' geactiveerd , weet iemand waar ik hier de knop bestellen en de vetaling van featured products kan vinden en wijzigen ?Groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts