racemaniac Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Is het mogelijk om via de template shipped.html de klant de Track & Trace link mee te sturen ? Welke variabelen ( net zoals BESTELLING {ORDER_NAME} - VERZONDEN ) zou ik dan moeten gebruiken? Ik neem aan dan de gebruikte BO link bij de bestelling in die richting is ? Tnx Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 Aanvulling ... de e-mail template in_transit.html werkt op een of andere manier niet. De test mail van een bestelling ik ik zelf ontvang geeft de variabelen {followup} {followup} weer in plaats van de Track & Trace link Blijkbaar is de link naar de variabele in de SQL-database niet juist ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Misschien een rare opmerking, maar waarom regel je dat gewoon niet via je vervoerder? Bv. Sendcloud zend automatisch track en trace mails. Myparcel doet dat ook en je hebt er geen omkijken naar. Bij Sendcloud hoef je niet eens de track trace code in te voeren, dat gaat allemaal autmatisch. Kost je geen cent extra en je klanten worden perfect geinformeerd. Zending wordt automatisch op verzonden gezet etc. Hoe moeilijk kan je het jezelf maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted July 23, 2018 Author Share Posted July 23, 2018 On 18-7-2018 at 7:58 PM, Curious said: Misschien een rare opmerking, maar waarom regel je dat gewoon niet via je vervoerder? Bv. Sendcloud zend automatisch track en trace mails. Myparcel doet dat ook en je hebt er geen omkijken naar. Bij Sendcloud hoef je niet eens de track trace code in te voeren, dat gaat allemaal autmatisch. Kost je geen cent extra en je klanten worden perfect geinformeerd. Zending wordt automatisch op verzonden gezet etc. Hoe moeilijk kan je het jezelf maken Dat kan inderdaad wel - en wordt ook gedaan door DHL, DPD en soms PostNL, maar als er een functionaliteit binnen PS aanwezig is moet deze ook werken 8-) de e-mail template in_transit.html is aanwezig maar werkt dus op een of andere manier niet. Misschien een bug ??? 8-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 Een link is niet standaard mogelijk in prestashop je kan deze tekst aanpassen : U kunt uw pakket volgen met Track & Trace: {shipping_number} Bij shipping number komt het tracking nummer te staan wat je ingeeft. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts